Strona domowa / Biznes / Finanse / Jak kreować wartość znaku towarowego ?

Jak kreować wartość znaku towarowego ?

O Marta Pszczółkowska

Marta Pszczółkowska
Analityk w CMT Advisory. Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu na specjalnościach Inwestycje Kapitałowe i Strategie Finansowe Przedsiębiorstwa oraz Zarządzanie Finansami Prywatnymi. Specjalizuje się w modelowaniu finansowym i wycenach przedsiębiorstw oraz wartości niematerialnych i prawnych. W ramach programu The Chartered Financial Analyst (CFA) zrealizowała dwa etapy egzaminów.

Zobacz również

Firmy rodzinne w drodze na giełdę

Wal-Mart, Volkswagen, czy AB InBev (największy producent piwa na świecie) to tylko niektóre przykłady międzynarodowych …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.