Strona domowa / Biznes / Finanse / Jak kreować wartość znaku towarowego ?

Jak kreować wartość znaku towarowego ?

O Marta Pszczółkowska

Marta Pszczółkowska
Analityk w CMT Advisory. Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu na specjalnościach Inwestycje Kapitałowe i Strategie Finansowe Przedsiębiorstwa oraz Zarządzanie Finansami Prywatnymi. Specjalizuje się w modelowaniu finansowym i wycenach przedsiębiorstw oraz wartości niematerialnych i prawnych. W ramach programu The Chartered Financial Analyst (CFA) zrealizowała dwa etapy egzaminów.

Zobacz również

Finansowe due diligence firmy rodzinnej – kluczowe ryzyka

Pod nieco enigmatycznym terminem „due diligence” (z ang. należyta staranność) kryje się proces badania przedsiębiorstwa, …

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.